úterý 4. srpna 2015

Starý podstavec se dá vylepšit


Ahoj, dneska vám zase ukážu jeden z mých experimentů. Tentokrát to bude s nábytkem. Bacha, na to! No, upřímně nevím, jestli se tomu dá říkat nábytek, jelikož to je jen stojan na kvítko, ale řekněme, že je to nábytek.


Takhle vypadal předtím

Ten podstavec jsem našla ve sklepě na chatě, asi ho tam nechali schválně, kde jsem hledala nůžky větve. Řekla jsem si, že to bude výzva, ale něco s ním udělám. 
Použila jsem:
Bílou barvu Balakryl a váleček na malování
Dekorační pásku z Kiku (25 Kč, no neberte to)
Nůžky

Takhle vypadá teď
Bílila jsem a bílila a pak nechala asi den zaschnout (schne to podstatně kratší dobu, jen jsem na něj zapomněla). Když jsem se k němu dostala příště, byla jsem vybavená takovou kravinkou - dekorační lepící páskou. Člověk by neřek, že je to tak dobrej vynález. Stačí ji nalepit tam, kde potřebujete, aby zakryla nedokonalosti a hlavně to nesmíte přehánět. Nic se nemá přeplácávat. Pásku doporučuju na rovně povrchy a nelepte to radši nikam se záhyby, jako já. Dalo dost práce, abych zakryla všechna napojování a ani tak s tím nejsem úplně spokojená. I tak mi podstavec připadá trochu suchý, nemyslíte? Koupila jsem si v Kiku i dekorační stuhu či co, tak jestli vás něco napadá, sem s tím.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!